ToreSB Startet 11.September.2012 Link til dette innlegget Startet 11.September.2012 Hei Jeg har en ca 15 år gammel 8hk Yamaha påhengsmotor som har vært lite brukt de siste årene. Jeg gjør litt service på den nå, og den starter fint og oppfører seg bra. Men - girspaken sitter dønn fast, og det er ikke så nyttig med en motor som bare kan stå i fri... Regner med at dette er noe som kan løsnes og smøres opp, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Så hvis noen har noen gode tips så er jeg takknemmelig for det. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 11.September.2012 Link til dette innlegget Svart 11.September.2012 (redigert) jeg ville først løsnet hendelen fra selve girakselen som går ned i undervannshuset. da kan du iallefall fastslå om feilen sitter i hendelen eller i girhuset. er du heldig er det bare hendelen som sitter...om det sitter i girhuset må du nok belage deg på å ta av undervannshuset Redigert 11.September.2012 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.