Jump to content

Ford Mermaid 6-syl. 150hk, hvilket nummer i 27xx serien er dette?

K.I.S.S.

Recommended Posts

Hei Ingar.

Er usikker på dette forumet, men prøver på nytt. Har en 6 syl. Ford Mermaid 27.. serien på 150 hk. og er usikker på de to siste sifrene. fant et serinummer som var stemplet på innsiden av vipearmdekslet hvor det sto 2701 E 8771 A, men det jeg kan finne ut av i instruksjonsboka så er 2701 E er 4 syl. motor. Så vist du eller noen andre kan fortelle meg hvilket serinummer det er jeg har så er jeg takknemlig. ?

Har et spørsmål til.: Hvor mange hk, er det på de forskjellige serinumrene som Forden har. ?

• 2 uker senere...

Vet dere hvilken serinummer på denne Ford Mermain er ? 6 syl. 150 hk. med turbo. sender noen bilder av motoren. jeg fikk svar tidligere svar om at det kunne være en 2704 E Dorset, kan det stemme ifølge disse bildene? Er også intrisert i å kjøpe en god billig turbo til denne motoren, den turboen som står på nå er en Holset som det ikke er å få reppsett til .

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...