K.I.S.S. Startet 14.September.2012 Link til dette innlegget Startet 14.September.2012 Hei Ingar. Er usikker på dette forumet, men prøver på nytt. Har en 6 syl. Ford Mermaid 27.. serien på 150 hk. og er usikker på de to siste sifrene. fant et serinummer som var stemplet på innsiden av vipearmdekslet hvor det sto 2701 E 8771 A, men det jeg kan finne ut av i instruksjonsboka så er 2701 E er 4 syl. motor. Så vist du eller noen andre kan fortelle meg hvilket serinummer det er jeg har så er jeg takknemlig. ? Har et spørsmål til.: Hvor mange hk, er det på de forskjellige serinumrene som Forden har. ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.September.2012 Link til dette innlegget Svart 15.September.2012 Er det en sekssylindret med turbo ? De heiter ofte 2704 Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Nemo Svart 15.September.2012 Link til dette innlegget Svart 15.September.2012 Legger ved en link til Mermaid. http://www.mermaid-marine.co.uk/marine-diesel-engines/out-of-production-mermaid-marine-engines Se om du kjenner igjen motoren din her. Det er vel gjerne en Dorset som er 2704, men du kan jo se selv. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 15.September.2012 Link til dette innlegget Svart 15.September.2012 En 2704 har vel et sylindervolum 5.9 liter. Mange av de andre har 6.2. Hva har motoren vi snakker om? Kanskje etpar bilder av motoren hjelper? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 15.September.2012 Link til dette innlegget Svart 15.September.2012 Send motornummeret til KD-Trading (tidligere Kings Diesel) og du får svar tipper jeg. Sitér dette innlegget Link to post
K.I.S.S. Svart 27.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Vet dere hvilken serinummer på denne Ford Mermain er ? 6 syl. 150 hk. med turbo. sender noen bilder av motoren. jeg fikk svar tidligere svar om at det kunne være en 2704 E Dorset, kan det stemme ifølge disse bildene? Er også intrisert i å kjøpe en god billig turbo til denne motoren, den turboen som står på nå er en Holset som det ikke er å få reppsett til . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.