Jump to content

Hvilken type kontrollboks er dette?

Hogar

Recommended Posts

Hei båt-folk :flag: Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken kontroller dette er og hvilket monterings sett jeg kan kjøpe for å koble til C2 kabler? Kjøpte den på finn.no og fikk opplyst av selger at den var komplett og bare til å montere og koble til, han oppga og at det var en ultraflex, men da jeg fikk den så manglet endene/tilkoblingene fra c2 kabel til kontrollboks, står ingen plass at det er ultraflex heller.. ER rimelig grønn enda og har lett og lett etter oppkoblings sett, men vanskelig når jeg ikke finner navnet på kontroller.. Står BS26 inne i den og noen nr på armer og selve boksen, står made in mexico :confused: . Har prøvd marineshop men de kunne ikke hjelpe over tlf.. Håper noen forbarmer seg og har svar så jeg enten kan få handle det som trengs å få med meg siste ukene av sesongen eller sende den i retur.....

Redigert av Hogar (see edit history)

Om det er bare bare og skulle vært klar til å montere c2 kabler så får de evt skaffe til veie det som trengs da vel skulle man tro?

Eg skal ikkje påstå 100% at det ikkje faktisk er mulig å få til men det er ikkje noe eg har sett i det ordinære sortimentet iallefall

Du har helt rett, har lett på nett,googlet og ringt rundt til forskjellige firma inne marine, ingen hadde hørt om ett sånt tilkoblings/omkoblings sett til denne typen kontroller.. selger påsto var både lett og billige å skaffe, men ingenting dukket opp og ikke kan han vise til noen linker på nett heller. Har nå fått ham til å gå med på retur så gjenstår det å se hva som skjer.. Skal kjøpe en ny så slipper jeg å lure å plages.. God helg og takk for nyttige svar og tilbake meldinger :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...