Sinus_nor Startet 10.Februar.2005 Del på Facebook Startet 10.Februar.2005 (redigert) Vurdere kjøp av ny båt snart og har fått et godt tilbud på en Bella 512 Excel med en Evinrude E-Tech 75hk. (selger selger Evinrude og Mercury) Lurer på om noen har- eller kjenner noen med E-Tech-motor, og hva disse mener. I båt-pressen ser jeg at den for stort sett bare gode skussmål. Noen fordeler for meg: - Relativt rimelig - Lett (båten liker det) - God aks. og toppfart. - Lavt støy og nesten røyk-fri. Er det noen her som mener at jeg ikke bør skaffe denne motoren, si gjerne hva du mener. Trenger noen gode råd da jeg sitter med en heller dårlig erfaring med en olding av en Evinrude. Og har hatt Yamaha de siste gangene. Ellers koster Mercury's 75hk Optimaks det samme, men er endel tyngre. Har vurdert denne også litt. Redigert 10.Februar.2005 av Sinus_nor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Se her. Hvorlangt etech=ficht er jeg noe usikker på. Begge systemene er imidlertid 2-takts-insprøytningsmotorer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.