speed-tintorera Startet 16.September.2012 Link til dette innlegget Startet 16.September.2012 Jeg har undersøkt hvorfor jeg ikke får dekket på båten helt blankt uansett å lenge jeg rubber, polerer eller waxer. Det hviser seg at det er noen gule og grå felter/områder forskjellige steder på dekket. De gule feltene får jeg vekk sagte men sikkert ved å rubbe, men er redd for å rubbe for mye og ned på glassfiberen. De grå feltene er en evig plage. Kan nesten se ut som om det er sølt med noe. Er det noen som har vært borti det samme med at gelcoaten ser slik ut. Legger ved noen bilder slik at det er letter å si noe om. Sitér dette innlegget Tintorera 610/ 120 hk Tohatsu Båt er en trosretning ikke en hobby ! Link to post
Eureka Svart 16.September.2012 Link til dette innlegget Svart 16.September.2012 Det er ikke en gammel skade som er sparklet oppigjen ? Sitér dette innlegget Link to post
speed-tintorera Svart 16.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2012 Nei, det er det ikke, ser ihverfall ikke sånn ut. Bildet er ikke zoomet veldig det er bilde av nesten hele dekket. Sitér dette innlegget Tintorera 610/ 120 hk Tohatsu Båt er en trosretning ikke en hobby ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.