jepp. Startet 17.September.2012 Link til dette innlegget Startet 17.September.2012 Hei. ser på å kjøpe 10 hummer teiner. hvor får jeg ta i de beste til en ok pris? Sitér dette innlegget Link to post
Sealily Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Vet ikke hvor du får kjøpt de beste teinene, men det sies at kattemat fra boks skal være veldig bra som agn. Har ikke prøvd dette selv, men vet om flere som sverger til dette... Sitér dette innlegget Viksund 800 Futura, Viksund 310 St,Cruz, Barracuda 1125Ex, Sealine SC38, Nidelv 725 Sport Link to post
littmild Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 http://www.skageraktral.no/teiner Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
ashfirelate Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Har kjøpt mine hummerteiner og skotteteiner (Vestlandsteina og Nordsjøteina) fra OK MARINE fra søgne, om de er billigst vet jeg ikke, men kvaliteten og servicen er upåklagelig... Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Til åte bruker jeg rester av fiskefangsten, hoder og slo. Som får råtne i noen dager før jeg bruker det. Min erfaring er at surnet makrell er hummeren sin favoritt. Bruker ikke de orginale åteposene som følger med teinene, men gjerne en beholder av noe slag med hull i, evt hønsenetting. Dette slik at ikke hummeren evt. småfisk stikker av med alt åte, da kommer det jo ikke flere hummere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.