Verrie Startet 17.September.2012 Link til dette innlegget Startet 17.September.2012 Som nevnt i ingress, jeg skal pusse kon på denne gearkassen, etter tips fra annen idet jeg opplever hakkete igangsetting når jeg setter i gir. Hvordan gå frem/tips og forslag taes i mot med takk....... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Demonter og puss med fint smergel på kryss og tvers? Eg trur vi brukte 240papir sist eg var borti slik. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
LALUNA II Svart 17.September.2012 Link til dette innlegget Svart 17.September.2012 Noen tidligere tråder om dette her https://baatplassen.no/i/topic/76171-reparasjon-av-kon-p-vp-ms3-gear-hvordan-oppn-best-resultat/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
MIMA IV Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Hei Ønsker å løfte denne tråden da jeg har noen spm... Jeg har samme problem som trådstarter med min TAMD40B og MS3 gear i en Nidelv 28. 1. Hvordan får jeg av akselen fra gearet? Kobling mot motor er greit da det kun er 6 bolter, men hva må jeg fjerne på "andre siden" av gearet??? 2. Jeg skal ta av utvendig stevnlager for å rense dette og bytte cutlesslager. Da må vel også hylserør, invendig mont.flesn og pakkboks av??? 3. Hvordan gikk det med gearet til trådstarter? Håper noen kan gi meg et godt svar på spm 1 gjerne med noen ilustrasjoner Mvh Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.