tomzern Startet 10.Februar.2005 Del på Facebook Startet 10.Februar.2005 Hei! Vet noen hvor man kan få tak i skai-puter som er vannfaste, men uten fast bunn? evt. skaitrekk så man kan lage pute selv..Er på utkikk etter noe enkelt å ha på stolen i dromedilla mi, ettersom jeg holdte på å slå baken av meg forrige sesong..hehe Ønsker forøvrig alle en super båtsommer=) kan nesten ikke vente selv Mvh Tomzern! Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Manito Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 du kan jo prøve salmaker Kalsnes i Caspar Storms vei 22631414 Sitér dette innlegget Link to post
bugs bunny Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 hei på deg hvis du snakker med en lokal rølegger eller blikkenslager har sikkert de noen biter av ett stoff som heter ARMAFLEX,dette brukes til å varmeisolere rør og kanaler på bygg og annet, det er ett stoff som minner om skumgummi men det trekker ikke vann til seg på samme måten.Jeg hadde to slike puter i en gummibåt jeg hadde før og sto på knærne i de fleste hoppene,den fåes i mange tykkelser og . lykke til bjørn erik Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Skai får du kjøpt hos Maritim - kommer en butikk nær deg snart.. Art.nummer: 14030-51 Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Birchwood 320 Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 hei på deg hvis du snakker med en lokal rølegger eller blikkenslager har sikkert de noen biter av ett stoff som heter ARMAFLEX,dette brukes til å varmeisolere rør og kanaler på bygg og annet, det er ett stoff som minner om skumgummi men det trekker ikke vann til seg på samme måten.Jeg hadde to slike puter i en gummibåt jeg hadde før og sto på knærne i de fleste hoppene,den fåes i mange tykkelser og . lykke til bjørn erik <{POST_SNAPBACK}> Vi bruker et lignende produkt på jobben som heter Kaiflex. Max vann intredning er 2% på 100 meters dyp..(9 ATM) Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.