petriksen Startet 18.September.2012 Link til dette innlegget Startet 18.September.2012 Har en GM 6,5 liter V8, 2005 mod. Da jeg har 3 styrepossisjoner må jeg bytte giver for kjølevanntemperatur. Noen som vet gjengetypen. Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 18.September.2012 Link til dette innlegget Svart 18.September.2012 Er ikke helt sikker, men jeg kjøpte olje- og tempgiver som passer til Volvo. Oljetrykkgiveren er VDO (og det tror jeg også tempgiveren er). Sitér dette innlegget Link to post
Toroa Svart 22.September.2012 Link til dette innlegget Svart 22.September.2012 1/2" x 14 NPT er vanlig på GM. Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.September.2012 Link til dette innlegget Svart 22.September.2012 Gikk ikke GM over til metrisk med 6,5 literen? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.September.2012 Link til dette innlegget Svart 22.September.2012 Gikk ikke GM over til metrisk med 6,5 literen? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jernbåten Svart 24.September.2012 Link til dette innlegget Svart 24.September.2012 6,2L og nyere er metriske motorer. Men husker som sagt ikke hvilke rørgjenger det er på følerene. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 24.September.2012 Link til dette innlegget Svart 24.September.2012 Men var det også sånn at motoren fra GM's side var metrisk, men alt av "ting" fra eksterne amerikanske leverandører hadde tomme-gjenger så det er litt mix på de motorene også Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Lady B Svart 24.September.2012 Link til dette innlegget Svart 24.September.2012 1/8 NPT er standard dimensjon for givere. Det er sikkert samme på GM også. Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 Lady B: Påstanden din virker rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.