mevebj01 Startet 18.September.2012 Del på Facebook Startet 18.September.2012 (redigert) Har en johnson 4-hk som ikke vil starte hva skal eg gjøre? Motoren er to-takter og har også innebygd bensintank (kan også kobles til vanlig) Motoren gikk fint og startet en time før eg prøvde på nytt (måtte fylle på bensin) og den ikke ville starte no... Prøvde igjen i dag (en uke seinere) men starter fortsatt ikke. Hva skal eg gjøre? Redigert 18.September.2012 av mevebj01 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 18.September.2012 Del på Facebook Svart 18.September.2012 sjekk bensintilførselen aller først, at det kommer bensin i sylinder, sjekk så at du har gnist på plugg. Får den bensin og det ikke er noe gnist på pluggen så start med å sjekke stoppknapp / dødmannsknapp og at pluggen er hel, bytt gjerne plugg koster deg vel ca 50kr for en ny. Er det gnist og pluggen er tørr, så kommer ikke bensinen frem til sylinder, da bør du sjekke bensinfilter, og drener gjerne forgasser, blås den gjerne ren med trykkluft. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
mevebj01 Svart 19.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2012 Tusen takk håper på start no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.