Jump to content

Jessica Watson - aleine på havet (1) NRK3

Jawik

Recommended Posts

Så programmet og ble imponert over hva et så ungt menneske makter alene.

Fant vel ut at hun hadde de sterkeste reaksjonen når båten var kort unna Kapp Horn, men det var vindstille. Det var svært vanskelig å takle for henne.

Synes det var litt pussig.

Var det en reaksjon når hun slappet av etter alle bølger og vind?

Noen som har kjent tilsvarende ved stilleligge etter lang tids seiling?

Kjempebra program, gleder meg til å se resten. Men skal prøve å heller finne med engelske kommentarer, var litt for mye feil og tull i den norske syns jeg. Reaksjonen hennes ved vindstille forstår jeg godt, blir vel endel som bygger seg opp, som blir sluppet ut når alt roer seg og hun føler seg tryggere, kombinert med at det må være vannvittig frustrerende å bare sitte der uten fremdrift etter så lang tid på sjøen.

Blir endeløst imponert over sånne mennesker!

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Synes det var litt pussig.

En skal ikke undervudere henne. At "nedturen" før Kapp Horn ble voldsom for henne er forståelig når en kun kan sitte inne, og dette uten noe varme da ovnen streiket for henne på det værst tenkelige tidspunkt. Kaldt og kjedelig, også for en ungdom, mens en venter på vind. Ja hun kunne godt ha rigget til en prewenter slik at hun hadde sluppet "bang bang" lyden som kan tære på de fleste av oss.

Har selv ligget i 11 dager uten vind, noen nm nord for der hun er/var, og det er pyton, men godt lesestoff hjalp meg ut av en stresset situasjon.

Og guts har hun i massevis da hun entret opp i masta. Smart påfunn og ta med seg fjernkontrollen til autopiloten. Dette hadde ikke jeg tenkt på :lol:

Redigert av Jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Tekstinga dekker fortsatt over diverse navn og slikt. De norske kommentarene er også skuffende, som da de påstår hun kolliderte med et skip på 63 tonn. :headbang:

Hvorfor slik negativitet mot et enkelt program som kan sees direkte på NRK3 samt repriser på nett... Kos deg heller over det du ser :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Hvorfor slik negativitet mot et enkelt program som kan sees direkte på NRK3 samt repriser på nett... Kos deg heller over det du ser :wink:

Usikker på hvilken negativitet mot programmet du sikter til? Bare påpekte at opplevelsen av programmet er bedre om man ser uten dubbing og teksting som attpåtil inneholder litt feil her og der. Synd hvis det ble oppfattet som negativitet. Syns programmet var kjempebra jeg!

Kjempebra program, gleder meg til å se resten

...

Blir endeløst imponert over sånne mennesker!

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...