Hokky Startet 20.September.2012 Link til dette innlegget Startet 20.September.2012 (redigert) Jeg sliter med tid og kunnskap til å få montert motor i båten. Finnes det rimlige verksteder som gjør bra arbeid i Bergen's området? Redigert 20.September.2012 av Hokky (see edit history) Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
junior 1 Svart 20.September.2012 Link til dette innlegget Svart 20.September.2012 Hei du kan jo sjekke med Selby i Strushavn, evt så er det noen leier hos Viksund, du har også KH Nilsen i Bakervågen. Du kan også sjekke Wlertsen båt i Håkonshella samt Knapensjø sør i Sund. Etter det jeg vet så gjør alle en god jobb til en ok pris. Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 20.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2012 Takk. Får ta meg en ringerunde. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
DieselDahl Svart 20.September.2012 Link til dette innlegget Svart 20.September.2012 Sjekk hvor mange timer de beregner på jobben, jeg så en faktura fra et "gressklipperverksted" på husnes som lød på tre ganger det som er vanlig for en slik jobb pluss ti timer feilsøking for å justere tenninga, noe som inngår i jobben. Da spiller timeprisen mindre rolle. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 21.September.2012 Link til dette innlegget Svart 21.September.2012 Hvilken motor skal ut og hvilken skal inn? Og i hvilken båt? Er det VP kan jo Bjordal og Madsen på Søreide sjekkes, selv om jeg antar at de ikke er blant de rimeligste, men de vet nok hva de gjør. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Hokky Svart 23.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2012 Det sto en VP aq130 i tidligere, den er tatt ut og motorrommet er rensket. Jeg skal ha i en VP aq171. Båten er fra 1970, så derfor er jeg ute etter et rimelig og greit alternativ som står til stil med resten av båten. Men jeg ser vel for meg at jeg må gjøre det selv. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.