Jump to content

NB! Haster. Trenger lån av en båt..

Dykketv

Recommended Posts

.. Hei! Trenger å låne en båt førstkommende søndag nå.

Vi er et produksjonsselskap som skal spille inn en pilot til en tv-serie, og i den forbindelse trenger vi en båt som inneholder bla. kjøkken, toalett, sengerplasser, tak, osv.

Vi trenger denne båten hele søndagen, har desverre ikke mulighet til å betale, men det blir satt stor pris på om du/dere stiller opp!

Kan nåes på tlf. xxxxxxxx.

Det er ikke så nøye bare den har "tak"....

Tror dere kanskje får større uttelling ved å henvende dere til en av de større båtforhandlerne, som kan stille en demo-båt til disposisjon mot en brukbar produktplassering. Men så lenge det bare gjelder en pilot, er vel også de sånn passe interessert.

Ser dere for dere at dette har noen som helt positiv oppside for den som låner ut båten sin...?

Dakar... et produksjonsselskap som har klart å kløne det til slik at de ikke har lokasjon for innspilling av pilot under to døgn frem i tid. Mon tro om de har mange skuespillere som også stiller opp på udefinerte lokasjoner og uten betaling for å være med i en TV-serie på en eller annen av de vel 90 kanalene det å velge i mellom. (mulig jeg tar i LITT)

Men kanskje det er slik at de ikke har skaffet skuespillere enda.. kanskje det er båteier som skal være det også. Skjult kamera kanskje?

"lettlurt båteier på snart 50, lot oss ta over båten og kan her ses i kyllingkostyme på et skjær mens vi drar videre med båten hans"

Huff.. nei nå var jeg slem.. det er sikkert alvorlig ment på et vis.. det er bare litt klønete lagt frem i farta og med litt dårlig oppfølging de neste 12 timene.

Riktignok, er det nok av de som gjør hva det skal være for å komme på TV, men jeg føler vel ikke at dette er rette stedet å lete etter slike mennesker på sparket.

Når i hvilken landsdel båten eventuelt måtte befinne seg i ikke er et tema, ser jeg for meg at dette innlegget er et utslag av desperasjon og at bakkekontakt for lengst er et tilbakelagt stadium.

(de skuespillerne som skal være med, skal kanskje reise på egen regning til det stedet denne båten eventuelt måtte befinne seg innen søndag morgen for å jobbe gratis..,,, hmmmm... Svalbard, Dronning mauds Land... eller... Kroatsia, Danmark, sverige.... på dette forum, er det uante mulige lokasjoner.)

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Fikk litt følelsen.... nokon andre en meg som såg når han galningen på senkveld lurte 4 jenter til å vaske ned huset sitt? Han fikk laget 4-5 t-skjorter, og stoppa de på gata, Alle trudde de var med på "hjelp en kjendis" eller noko slik.

Jaja. For meg ville det kanskje vert god reklame for båttypen, som det er ganske få av. Men akkurat nå står ting litt demontert.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Jeg formoder at moderator har ringt tlf.nr, som oppgitt i starten, og fått verifisert at dette er en 'guttestrek'!

Samtidig beklager jeg at jeg navnga personen tlf.nr var registrert på!

Vil også minne alle om at et tlf nr. ofte betyr: full offentlig personal-opplysning tilgjengelig for alle.

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Jeg formoder at moderator har ringt tlf.nr, som oppgitt i starten, og fått verifisert at dette er en 'guttestrek'!

Og vi går da automatisk ut fra at du også har ringt og fått verifisert at det ikke er en guttestrek.

da kan du vel være så elskverdig å fortelle hvor i verden hun helst vil at båten skal befinne seg og hvor mange som kommer.

Bevisbyrden for å opplyse om navn er vel større enn for å unngå å gå ut med samme opplysning vil jeg tro.

RSL

Mateco: Moderasjonen var overhodet ikke ment som kritikk av noen av deltagerne, men ut fra min erfaring var det mye som skurret, da syntes jeg det var best å anonymisere.

F.eks. ville vel de fleste fulgt med i tråden og bl.a. svart på det bliss x spurte om. Som man ser har vedkommende ikke vært innlogget etter kl 13 igår.

Skulle det likevel vise seg at dette er seriøst ment skal jeg ta den støyten.

Fantastisk så mange gratistilbud man får! Her får man ikke betalt, men man "blir satt pris på". Jajja, flott det.

Jeg får stadig vekk spørsmål om jeg kan gjøre gratis fotojobber ("-du kan bruke det som reklame....")

og det samme med webdesign-jobber. ("-du kan bruke det som reklame....")

Når jeg så svarer at jeg kan gjøre en 1-dags jobb for det vedkommende tjener per dag, så blir det stille.....

Er vel en ganske OT-sak blitt dette, - men det er lov å humre over andres drømmer om gratis ting.

Jeg er forresten på jakt etter en GRATIS boblehavn for vinteren, helst med gratis strøm og adgang til dusj/vask. Du kan få bruke båten min som pynt for brygga di... :yesnod:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Båter" er av TRE.... ;-)

SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

At han ikkje har logget inn siden innlegget kan jo enkelt forklares med at han har lagt ut en "annonse" og venter på tlf ? forgjeves nå.

Hmm det vet oss vel itsje.... Han/hun kan ha fått mange telefoner for alt vi vet. (Jeg tror ikke det er noe automatikk i at det dukker opp her om noen har ringt personen)

Uansett, så er det i dag det skulle lånes båt hele dagen og siden det er blitt mørkt når jeg skriver dette, er vel seansen trolig over. Om det ble noe av den.

Så da er vet vel bare å følge med på TV fremover, siden dette skulle bli en TV-Serie.

Vel.. jeg har ikke TV i båten og nekter å være mer på land enn jeg må, men jeg regner med det dukker opp på Baatplassen om det ble noe av denne produksjonen.

RSL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...