Free Lillehammer Startet 21.September.2012 Del på Facebook Startet 21.September.2012 Har hatt jolla liggende i hagen i sommer for å gjøre noen smårep ved anledning. Tok en kikk på den i dag og den var dekket av et mørkt grønt lag. Noen som vet hva dette er og egnet middel for å få det fjernet effektivt? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Utfra størrelsen på bildet trodde jeg det var en brunsnegle i gress... Du må nok få lagt ut et større bilde før det går an å se hva du mener... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Free Lillehammer Svart 21.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2012 Sorry! Ingen brunsnegle. Skal få ordnet et bedre bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 21.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2012 Sitér dette innlegget Link to post
svebe Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Har liggende en takboks ute, akkurat det samme ha skjedd med denne. Skjønner ingen ting jeg heller, har gått og trodd det har noe med vegetasjonen å gøre. Det slpper i allefall lett taket med varmt vann og litt shampo. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Nåja.. dette er et båtforum, Til groe på et jorde, er det vel en agronom eller en bonde som bør spørres. Jeg tror ikke engang VC17 hjelper mot groe på land. Kanskje det er et jordbruksforum et sted på nett.... Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Eureka Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Er det et lønnetre like inntil båten? tipper det er kvae/ sevje som har dryppet nedpå. Min er faring er vask med kaldt vann føst. Uansett, ser du opp i luften ved treet finner du synderen. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Uansett, ser du opp i luften ved treet finner du synderen. Eureka... er du bonde eller agronom? Om ikke er jo mitt forrige innlegg helt på jordet.... RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Eureka Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 (redigert) Ikke bonde eller agronom, men generalist :) Du skjønner, jeg parkerte bilen en gang under et tre...tror det var lønnetre, blablabla...historien er lang og jeg skrev en fin historie i sta som ikke ville legge seg inn i tråden... Uansett, prøv med kaldt vann først. Prøvd å vaske bilen med KALDAVFETTING og VARMT vann? -ikke gjør det, selv om en skulle tro at det skulle gå enda bedre enn med kaldt vann.... for det trodde jeg...men det er en annen historie om en hvit bil...som ble gulbrun... og noe sier meg at du ikke skal prøve å vaske den mens den ligger på terrassen, herregårdssteinene eller asfalten utenfor garasjen.. tror det blir heller seigt og klissete der også etterpå... Redigert 21.September.2012 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 hmm... jeg har falt av for lengst... mose, svartsopp, lerke, bjerke og furutrær har aldri vært noe problem på mine joller. Rur, slim og blåskjell er mer vanlig i saltvann lissom..... Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Free Lillehammer Svart 22.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2012 Ja, her var det gode forslag. Noen bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.