Alang Startet 23.September.2012 Link til dette innlegget Startet 23.September.2012 Hei. Kjøpte en Risør 27 i Stavanger i sommer som vi kjørte opp til Hankø. Turen var flott mye grunnet tips fra forum medlemmer. Nå skal båten etter jeg har fått med meg hummersesongen fra 1 oktober i vinteropplag i boblehavn. I den forbindelse lurer jeg på tips i forbindelse med: 1. Hva må jeg huske på? 2. Må jeg ha frostveske i toalett? Eventuelt tappe alt vann fra tanker. 3. Impeller ble byttett på forsommeren av tidligere eier, har kjørt mye i sommer, skal denne byttes før ny sesong. 4. Motor, noe som må gjøres? 5. Tåler båten/motor greit å bli startet opp i bra kulde i vinter og bør det gjøres? 6. Er det greit med boblehavn eller bør den opp for vinteren? Ellers tar jeg i mot alle tips da jeg ikke har eid båt på mange år og er opptatt av at den er ship shape til ny sesong. Takknemlig for alle innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.