Free Lillehammer Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Ser ut til å være litt for mye formalisme i de aktuelle offentlige aktørene her. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Latterlig sak. Ekstrakostnadene til redningsskøyta er jo bare bunkers. Måtte jo vært bedre å seile en tur enn å ligge å klø seg bak. Har det kommet dit at politiet ikke ringer redningsselskapet av frykt for regningen så er det på tide at redningsselskapet legges ned ,og at pengene brukes på smartere vis. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 skulle ringt kystvakten. de trår til og hjelper i de aller fleste situasjoner dersom de er i nærheten. gratis er det også, koster ikke et øre. Alt fra tau i propellen til drivende tømmerstokker. men det heter seg at kystvakten ikke skal gå private i næringen, derfor blir det ofte henvist til redningsskøyta hvis de er i nærheten. Men haster det, som i dette tilfellet, hadde kystvakten løst dette problemet på et øyeblikk uten å spørre om visa kort først. Hrg kommer ikke til å melde meg inn i NSSR Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 skulle ringt kystvakten. de trår til og hjelper i de aller fleste situasjoner dersom de er i nærheten. gratis er det også, koster ikke et øre. Alt fra tau i propellen til drivende tømmerstokker. men det heter seg at kystvakten ikke skal gå private i næringen, derfor blir det ofte henvist til redningsskøyta hvis de er i nærheten. Men haster det, som i dette tilfellet, hadde kystvakten løst dette problemet på et øyeblikk uten å spørre om visa kort først. Jeg kommer ikke til å melde meg inn i NSSR Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 28.September.2012 Link til dette innlegget Svart 28.September.2012 (redigert) ...... men det heter seg at kystvakten ikke skal gå private i næringen, derfor blir det ofte henvist til redningsskøyta hvis de er i nærheten...... Merkelig kredittkortsamfunn vi lever i....Vi betaler for kystvakten via skatten og mye av redningselskapet blir vel også finansiert via skatten, så hvis det stemmer at Kystvakten generelt vegrer seg for å hjelpe til for ikke å ødelegge de frie markedskrefter i redningbransjen, bør øyeblikketlig et statlig sivilt redningorgan ta over både kystvakten og redningsselskapets tjenester. Når redningsskapet av hensyn til de fri markedskrefter og manglende betalingsevne ikke sleper ut en båt med ukjent eier bekrefter det at redningbransjen er blitt en uryddig gråsone mellom kapitalsime og planøkonomi. Redigert 28.September.2012 av oslofjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 28.September.2012 Link til dette innlegget Svart 28.September.2012 Jeg kommer ikke til å melde meg inn i NSSR Redningsselskapet gjør en uverderlig jobb langs hele vår langstrakte kyst og dekningen er bedre enn noe annet sted i verden. Løsningen her ligger IKKE i boikott, men å være tydeligere når NSSR trør feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.