Kaimor Startet 26.September.2012 Del på Facebook Startet 26.September.2012 Har i alle år brukt en type øreklokker for ferskvannskjøring av motoren, passet fint til slangen i den forrige marinaen jeg hadde båtplass. Men oppdaget til min store ergrelse at den passer ikke til Gardena-typen, verken med koblingsstykke eller på bare slangen Står ikke noe fabrikatnavn, er montert en hvit gjengekobling på ene siden, ca. 26 mm innvendig diameter. Husker ikke hvor jeg kjøpte disse, noen som vet om det finnes overganger å få tak i, eller om det finnes øreklokker på markedet som passer til vanlig husslange - med eller uten Gardena? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 Slike øreklokker som passer til "vanlig" hageslange/kobling finnes vel mange steder, sågar på Biltema til 49,90? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ivar Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 Har den fra biltema , den funka helt greit på en yamaha 60 iallefall Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hakkannen Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 Du er sikker på at det ikke holder med en slik kobling? Mulig det går an å få tak i til en OK pris hos Biltema eller andre som fører slikt. Hadde en slik øreklokke for påhengs der koblingen manglet, sikkert skrudd ut for annet bruk. Men den var 3/4 toms, et litt mer vanlig mål. Sitér dette innlegget Link to post
Kaimor Svart 26.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2012 Slike øreklokker som passer til "vanlig" hageslange/kobling finnes vel mange steder, sågar på Biltema til 49,90? Ja, der var de jo, overså det på nettsidene til BT. Takk! Da blir de gamle skrotet..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.