maskinisten71 Startet 26.September.2012 Del på Facebook Startet 26.September.2012 Post dine fiskebilder.. Dette tok jeg ved Svinvær en godværsdag i fjor, fisk ble det desverre dårlig med, men jeg synes det var verd turen uansett. Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 rå bra bilde:-) Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
glalaks Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 (redigert) Ingenting er som litt fersk fjellørret og røye til frokost;) Kompisen min sitt svar på fiske;) Tatt med harpun.. Redigert 26.September.2012 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Søringen Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 (redigert) https://baatplassen.n...per_og_rogn.jpg Siden det er en stor dag på mandag Bilde av mine første teinefangede hummere. Den ene var rogn, og måtte ut igjen. I år blir det mer "seriøst", med nyinnkjøpte skotteteiner. Enkle krabbeteiner var ikke det helt store mtp de svarte. PS. Hvordan får jeg lagt ut bilder rett på innlegget, slik at de vises direkte???? Redigert 26.September.2012 av Søringen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 26.September.2012 Del på Facebook Svart 26.September.2012 Fint med teinehaler... billig..... (ihvertfall i innkjøp) Sitér dette innlegget Link to post
maskinisten71 Svart 26.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2012 (redigert) Søringen Du kan feks. ordne deg en konto på www.photobucket.com (det er gratis) last opp bildene dine dit, og link til bildene du vil ha i foruminnleggene. ~~maskinisten Redigert 26.September.2012 av maskinisten71 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
maskinisten71 Svart 26.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2012 Sjøørret er godt.. gleder meg allerede til våren kommer igjen ~~maskinisten Sitér dette innlegget Link to post
musling430 Svart 27.September.2012 Del på Facebook Svart 27.September.2012 Hvor fisker du den ørret'n?????misunnelig ja.. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 27.September.2012 Del på Facebook Svart 27.September.2012 Hvordan får jeg lagt ut bilder rett på innlegget, slik at de vises direkte???? Du trykker på image-knappen midt på verktøyraden over redigeringsvinduet, og så limer du inn bildeadressen der. Du har jo allerede fått lastet opp bildet. :) Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Viksund 830 Svart 28.September.2012 Del på Facebook Svart 28.September.2012 (redigert) Fin fisketur Redigert 28.September.2012 av Viksund 830 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 28.September.2012 Del på Facebook Svart 28.September.2012 Stikkord: Alene, slingring, kaffikopp på bordet,for liten håv,5.5kg. (har større håv nå, men det er lang imellom blankefiskene på våre kanter) Sitér dette innlegget Link to post
Waylon Svart 12.Juni.2013 Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 Fikk denne lyren på Gandsfjorden i Sandnes den 10 juni 2013. Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
zimsen Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Jentungen får sin første fisk ombord helt alene! Det er stort for en som lever og ånder for "sporten" :) ps Haier setter vi tilbake. Sitér dette innlegget Born to fish - Forced to work! Link to post
Viksund 830 Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Morsom fisketur, 4 forskjellige arter, tre forskjellige flatfisk, første gang med piggvar Sitér dette innlegget Link to post
Waylon Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Ååå! Den var fin :) Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Vinke Lanke Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Ikke for å være pirkete Viksund 830, men du har fått 4 forskjellige flatfisk! Du har fått rødspette, nr 2 nedenifra på venstre side over en lomre, piggvar og en skrubbe som ligger opp og til venstre for piggvaren. Flere steder her på Østlandet kalles forresten lomre for "hummertunge", en nydelig matfisk. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Takk for informasjonen, Vinke Lanke Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Etter en liten kveldstur, traff på ei seivøa 50 m fra støa. Måtte bare stoppe, etter moroa blir det alltid arbeid. Fra fjordårets Lofottur, 18 kg Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 (redigert) pigg hå, ble sluppet uti igjen i levende live rett etter bildet ble tatt. Langen en som var med meg og fiska fekk: Ein liten lange eg fekk: Akkar, rykkte den laus da eg ikke ville ha den oppi båten. Redigert 14.Juni.2013 av Proxor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 (redigert) Sommerens innsig av storsei og stabbsei er godt i gang. Å kjempe med en skikkelig kokforbanna storsei er noe alle bør gjøre en gang. Den største så langt i sommer passerte 13 kilo. Redigert 24.Juni.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Gleder meg også til ferie og storsei. Kan trøste meg med bilder av fjordårets garnfangst- Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Naboen kom på land med ei på 50 kilo her om dagen. Ble visst spist av svenskeknugen & Co. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.