jensemann2 Startet 27.September.2012 Link til dette innlegget Startet 27.September.2012 Jeg trenger vinterlagring av 21 fots daycruiser. Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg? Trondheim båtforening var fullt(Eliløkken). Hva må man påregne i pris for vinterlagring? Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Hørte fra en som hadde båten innendørs på Statsbygda. De var behjelpelig med frakt (tur over fjorden) frem og tilbake. Med vask, polering og service kom det vistnok på rundt 8000. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Jeg har båten på låve i trondheim.. Billig enkel lagring. Men vet ikke om han har ledig plass.. Kan høre med han. Skal levere min i løpet av uka. Han må ha den senest i helga tror jeg evt.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
jensemann2 Svart 27.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 høres genialt ut. Kan man stå der og jobbe litt med båten da? Pris? Sitér dette innlegget Link to post
Innovator Svart 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 Titek ved Dora i Tr. Heim... rundt 7 lapper for lagring Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 Hørte fra en som hadde båten innendørs på Statsbygda. De var behjelpelig med frakt (tur over fjorden) frem og tilbake. Med vask, polering og service kom det vistnok på rundt 8000. En på brygga vår i Trondheimsleia lagrer også skjergårdsjeepen sin i Statsbygda. Tviler på at du finner noe ledig i Trondheim by! Du må nok lengre ut på kysten rekner jeg med.. Hør med Marine Team på Øysand, Kongensvollen Marina, eller Thevik Mek. verksted, ved Hellandsjøen Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.