Jump to content

Kranbil + vinterlagring Oslo/omegn - tips?

gorilla

Recommended Posts

Hei, er er det noen som har tips til noen som kan hjelpe med båttransport fra Årnes til Oslo (eller til Løken) - litt uavklart. (Dvs. noen som holder til i østlandsområdet). Jeg må få flyttet min 26 fot plattgatter til et sted der det er lettere å jobbe med båten og tenkte å få dette unna i god tid før snøen kommer. Noen tips?

Og med det samme: Er det noen som kjenner til et sted hvor man kan lagre trebåt (med muligheter for å komme og jobbe + strømtilgang)? Så nærme Oslo som mulig. Foreløpig er de mest lovende stedene ca. en time unna.. Hva som helst hadde fungert for min del, bare jeg kan sette opp et skjelett med presenning rundt som vern mot vær og vind.. Veldig takknemlig for tips! :wink:

(jeg vet ikke hva som er gjengs pris for lagring av båt, men jeg kan i hvert fall få til 300/mnd)

• 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...