gorilla Startet 27.September.2012 Link til dette innlegget Startet 27.September.2012 Hei, er er det noen som har tips til noen som kan hjelpe med båttransport fra Årnes til Oslo (eller til Løken) - litt uavklart. (Dvs. noen som holder til i østlandsområdet). Jeg må få flyttet min 26 fot plattgatter til et sted der det er lettere å jobbe med båten og tenkte å få dette unna i god tid før snøen kommer. Noen tips? Og med det samme: Er det noen som kjenner til et sted hvor man kan lagre trebåt (med muligheter for å komme og jobbe + strømtilgang)? Så nærme Oslo som mulig. Foreløpig er de mest lovende stedene ca. en time unna.. Hva som helst hadde fungert for min del, bare jeg kan sette opp et skjelett med presenning rundt som vern mot vær og vind.. Veldig takknemlig for tips! (jeg vet ikke hva som er gjengs pris for lagring av båt, men jeg kan i hvert fall få til 300/mnd) Sitér dette innlegget Mitt prosjekt: Oppussing av plattgatteren Maricopa Link to post
Hekkbølgen Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Båttransport kan jeg anbefale Dag Tunem tlf 92865001. Han holder til i Oslo eller Bærum. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Jeg kan annbefale Bredesen for kranbil. Holder til i Odalen/Oslo. Tlf 932 17 845 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
is_620 Svart 28.September.2012 Link til dette innlegget Svart 28.September.2012 har lyst å anbefale Trond Ole Kjelsås - 91102235 i Oslo regionen han har spesial bygget Scania med stor kran. Har brukt han siden 1998 og han har alltid vært å stole på. Blir han mer enn 15min forsinket ringer han og gir beskjed. Han jeg brukte før Trond Ole , hverken ringte eller dukket opp på tiden. Sitér dette innlegget Link to post
gorilla Svart 4.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2012 Mange takk for gode tips til kranbilførere! Jeg skal gå i gang med ringerunden Sitér dette innlegget Mitt prosjekt: Oppussing av plattgatteren Maricopa Link to post
Egor Svart 10.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2019 Vet dere hva de tar i timen? Er kr. 33.000 en vei til Kristiansand for 27 fots cabincruiser bra pris? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.