hallkinn Startet 29.September.2012 Link til dette innlegget Startet 29.September.2012 Fant ut at det lakk frostveske ut av turboen til min mercruiser 4.2 l 220 hk til min store fortvilese. Det var sprekk i huset, vet noen om hvor mann kan få tak i en ny til en bilig penge. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 29.September.2012 Link til dette innlegget Svart 29.September.2012 Jeg har en brukt liggende på hylla, til 250 hk men ganske sikkert kliss lik. ellers har du jo turboservice på Gjøvik tror jeg det er. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 29.September.2012 Link til dette innlegget Svart 29.September.2012 Det meste kan sveises. Har du bilde? Sitér dette innlegget Link to post
hallkinn Svart 30.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2012 Denne kan desverre ikke sveises da sprekken er inne i huset, hva skal du ha for turboen og hva er type betegnelsen. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 1.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2012 (redigert) 2304 står det på den, trenger du mer informasjon? tror 4500,- er passe? Et annet spørsmål, hvorfor har den sprukket? har det blitt for varmt? Har en manifold og forresten å en Waistgate . Redigert 1.Oktober.2012 av free (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.