bmwer2 Startet 30.September.2012 Del på Facebook Startet 30.September.2012 (redigert) Hei Er det noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om Nidelv 18 1978 modell? Jeg tenker da på brukermanual, el. skjema, bilder fra orginal dashbord (gamle type) og generell info. Jeg har prøvd å kontakte Nidelv og Nilsen båtbyggeri men det var ingen informasjon lagret til denne båten. Redigert 30.September.2012 av bmwer2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 30.September.2012 Del på Facebook Svart 30.September.2012 Tja----------- her kanskje? https://baatplassen.no/i/topic/16364-nidelv/ Sitér dette innlegget Link to post
bmwer2 Svart 7.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 Takk for det men det virker som om dette er til nyere Nidelv 18 med det nye dashbordet. Er det andre plasser eller kan jeg bare gi opp. Jeg har prøvd Nidelv og Nilsen båtbyggeri uten resultater. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.