Asbjørn2 Startet 30.September.2012 Del på Facebook Startet 30.September.2012 Jeg har noen ABS-luker på stuerom som lekker når det regner, disse vil jeg bytte ut med noe i høyere kvalitet. Jeg er på jakt etter luker i syrefast, aluminium eller herdet glass, men etter en del søking på nett har jeg ikke funnet noen. Vet dere hvor jeg kan finne noe sånn? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 8.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 Det finns noen her: http://www.telmo.no/ søk på dørkluke. Men de var ikke akkurat gratis.... Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 8.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 Luker kan være så mangt. Har du ikke bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 8.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 Takk dvil, jeg har sett de, jeg ser etter rektangulære luker, og til en helt annen pris! Lady B: Har ikke bilder av lukene på båten, men det er snakk om de helt vanlige lukene alle som selger båtutstyr har i plast: Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 9.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2012 Sikkert et dumt spørsmål, men har du prøvet å skifte pakning? Med gode pakninger skal vel disse lukene være gode nok? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.