Jump to content

Hvilken gasstett septikslange er mest fleksibel?

Lazyjack

Recommended Posts

Skiftet hele septik opplegget i vår, nye slanger,og ny tank. Brukte slangene til Maritim. Brukbar fleksibilitet, har nokså langt strekk ml toalett og tank. (5 m slange) Brukte 1 1/2". http://www.maritim.no/vvs/septikanlegg/slanger

(Nei, jeg jobber ikke der :-) sjekket ikke andre, men denne slangetypen fungerte bra gjennom trange skott og kanaler. Møkkajobb :-)

Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera

Eg har ved fleire jobber benytta Tess og Codan sine. Eg trudde det var sånn stive de var de slangene. Heilt til eg i sommer la inn ny septiktank i båten. Då hadde ikkje min lokale slangeleverandør inne alle dimmensjoner, så eg kjørte på "slippen" å kjøpte der. Og det han hadde var fantastisk myke. Myyye bedre en andre slanger eg har jobba med. ...Men så var det å komme på navnet då....nå er de kledt inn i båten. Kanskje eg kan klare å sjå ein stuss av de i morgon. Svensk husker eg han sa.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...