Jump to content

Sunseeker på messen i Lillestrøm


OdinIII

Recommended Posts

Fredag den 14 mars var jeg og fruen på plass i Lillestrøm, Vi er litt i markedet for ny båt og ville derfor se på bla. Sunseeker, vel fremme på stand ble vi møtt av en hyggelig herremann som vellvillig fotalte om båten.

Lørdag 22 mars gikk jeg jeg tilbake til Sunseeker for å se på båten en gang til (det var noen detaljer jeg lurte på )

Denne gang står Sunseekers salgs sjef for Europa på standen, det var lite folk der så vi kom ombord i båten ganske kjapt, men ingen selger som kunne gi svar på mine spørsmål var å se i båten. Etter et ca 2 min kommer damen som representerer Sunseeker om bord for å hjelpe meg med mine spørsmål trodde jeg,  Men hva skjedde, vi ble bett om å gå ut av av båten, det var flere som skulle se !!!!!!!!!!!!  :cheers:  :discuss ( det var lite folk på standen)

Kjempe service, ligg unna Sunsekker hvis dere har planer om en slik båt

Hvis servicen er på dette nivået før salg undres jeg meget sterkt på hvordan servicen er ved en evt. reklamasjon

 

Jeg vil hereter aldri annbefale Sunseeker til noen.

 

Hilsen Cato

Link to post
Share on other sites

I en båt jeg så på (skal ikke nevne navn) var det fest ombord. Flere øldrikkende og nokså høyrøstede personer satt å drakk øl som ble hentet opp fra båtens kjøleboks. Følte meg ikke særlig velkommen der ombord. disse var tydlighvis kompiser med selgeren.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...