leif_erikg Startet 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2012 Dette såg lite kjekt ut for eieren, men gikk heldigvis bra med mannskap. En Scand Balitc eller noe slikt? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.8343515 Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Gtir_man Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Dynamic 7800. Sto i lokalavisa Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Hummerfiskere er dristige folk. Jeg hadde ikke gått ut i det været. Ser ut for meg som det er en dynamic, stemmer vel bra med størrelsen au. Nesten utrolig at slikt ender bra. Flaks sa severin suveren Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
ashfirelate Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 dynamic ja, uff kjedelig slutt på båtsommeren til den båteieren Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 http://www.varden.no/nyheter/bat-med-fiskere-gikk-pa-grunn-1.7566030 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Ikke lett å få den båten hel ut igjen fra der den ligger. håper været roer seg så de kan få båten ut Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bearded Beast Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 hvorfor håper du det? Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 hvorfor håper du det? Hvorfor lurer du på det? Vil du ikke at de skal få båten ut? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 at de har vært uforsvalige å gått ut i dårlig vær er nå en ting, men nå ser båten ikke så skadet ut. dermed er det jo lov å håpe at båten blir berget. Men plutonium er kansje fornøyd om den blir ødelagt?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bearded Beast Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Nei det er jo revnende likegyldig for meg igrunn. Er hverken fornøyd eller misfornøyd samme hva utfallet blir. Hvorfor skulle eg sitte å håpe å be om det eine eller det andre Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Kunne jo vært du som var uheldig en gang.. Regner med du da ville håpe på det samme...:-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
littmild Svart 3.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2012 Hvis man ser bort fra at hver ulykke i praksis gir høyere forsikringspremier er jeg helt enig i at man ikke har noen grunn til å bry seg. Men jeg sliter fælt med denne medmenneskeligheten min allikevel. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.