egilwh Svart 24.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Tips: http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/object?finnkode=37948286 Så er du ferdig med problemet.... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
littmild Svart 24.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Takk for tips, men har hverken mulighet til å få hentet eller ha noen plass å oppbevare den. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Free Lillehammer Svart 24.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Norsk hagebåtforening er vel en av landets største foreninger. Med tre båter har jeg nok permanent medlemskap i hagebåtforeningen. Blir vel snart invitert til julebord via BP og vi kommer til å trenge STOR plass. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 24.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 vi kommer til å trenge STOR plass. Enda godt det ikke er hageparty Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Copernicus Svart 24.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Min ble fraktet med lastebil 3 km. Monterte krybba (OPI) på planet og løftet båten oppi. Måtte da selvfølgelig løfte av krybba selv med håndkraft da den skulle plasseres på opplagsplassen, samtidig som båten hang i stroppene. Var første gang for min del og det ble mye surr med blant annet avmastringen, da bommen ikke frivillig ville av (avmastret den også med kranbil). Brukte vel litt over 2 timer. 2500 + moms. Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
littmild Svart 24.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Var den løsninga med krybba på planet som vi foreslo for transportøren som ikke ville ta oppdraget, men han mente at ILAS-krybba ikke var god nok. Og etter å ha fått første erfaring med den forstår jeg det, egentlig. Står støtt som fjell i hagen her, men ville neppe brukt den på lasteplan eller i jordskjelvutsatte områder. OPI-krybba er nok noen tusen ganger mindre vaklete. Surra mye med avmasting jeg også, men det ble heldigvis gjort for noen uker siden hos en kamerat med kran, så hadde god tid og det kostet meg ikke noe. Og neste år har jeg jo gjort alt før, så da blir alt litt lettere Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.