kentm Startet 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2012 hei. jeg har kjøpt meg en volvo penta md 21a. da jeg kjøpte den var diesel pumpa tatt av motoren og blitt fikset. Men jeg har tenkt og sette den sammen igjen, men jeg finner ikke null punkte på motoren. jeg finner det på dieselpumpa. hvor på motoren kan jeg finne di merkene eller hvor er det noen andre merker jeg kan finne for å få stilt den på null punktet? Det som jeg har funnet i brukermanualen der null punktet skal være er ikke merka opp på motoren.Er det noen andre steder det kan stå nullpunkt? Er det noen med erfaring med det? trenger virkelig hjelp til det. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_O Svart 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 det ligger en verkstedsmanual for Volvo MD21A i dokumentarkivet her på BP Følg denne linken. På side 27 er det angitt hvordan man finner rett tenningspunkt. Ser ved første øyekast ut til at det er en merke på reimskiven Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 5.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 det finnes ingen punkt hverken på reimskive eller deksel bak? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.