Jump to content

Pusse opp aluminium husbåt nesten fra bunnen

Deeremf

Recommended Posts

Joda 15 fot, vet det kommer til å bli trangt så mange smartlösninger osv men har bodd lite tiligere så det skal ikke bli noen problemer.

Pluss at kjäresten min bor mindre en en time unna i en leilighet på 47 m2 så er det ingen fare.

Kan ikke legge ut bilder helt enda sia jeg ikke har noen.

Er ikke mye til dekk da båten er som en husvogn, ikke noe sted eller plass at gå på.

Jøss...den var snål . :thumbsup: Her må du finne rimelige løsninger. For det kan lett bli vanskelig å få igjenn pengene.

Først av alt må du sjekke at båten er tett og tør :smiley:

Törr ja, tett nei, er masse hull i den samt att ingangen er dåli tetta.

Men skal nok gå å få i orden.

Forresten vet noen om noen bra måter å tette gamle skruehull på så får dere gjerne dele med dere. :smiley:

Amfibiecampingvogn! Den var morsom! Tror du har den romsligste 15 foteren i Norge;)

Hvilke fasiliteter får den? Bysse og dass? takterrase?

Hva er den motorisert med?

Joda og ett top moderne kjökken med ovn og kjöleskap.

Dass har jeg ikke luksusen til så det blir å löpe på närmeste beste og håpe det er ledig.

Nei men har en perfekt front for å sitte ner å kaste ut en snor for fiske.

Ikke motorisert for öyeblikket, dyrt med motor, men skal se om jeg kan finne en fin 25 hk en.

Törr ja, tett nei, er masse hull i den samt att ingangen er dåli tetta.

Men skal nok gå å få i orden.

Forresten vet noen om noen bra måter å tette gamle skruehull på så får dere gjerne dele med dere. :smiley:

Gamle skruehull i alu- plater tettes greit med popnagler med pakning under. Pass bare på at du får den typen nagler som kalles tette. Redigert av Lady B (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...