Jump to content

Ventilasjon; Y-rør


M/Y Ellen Marie

Recommended Posts

Er på jakt etter et grenrør for varmluftsanlegget. Trenger et "Y" eller "T" rør hvor to av tilkoplingene er 90mm. og den siste grenen er 60mm. Har leita på Maritim, Clas O, Biltema, Termomarin osv. men ikke funnet noe. Er det noen som kjenner til en leverandør som mulignes har dette?

 

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

ellers kan du ta en 90mm Y, og lage en plugg som du borrer opp til 60mm.

Antagelig det enkleste. "Pluggen" kan f.eks lages av en flis ( brannsikkert ), trevirke ( ikke brannsikkert, men enklere å forme ) eller plast ( mange typer tilgjengelig )

Pluggen / overgangen limes i rett del av Y en med epoxy.

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Er på jakt etter et grenrør for varmluftsanlegget.........

Malfix har dette i allefall, så det i forbindelse med at jeg handla en Wallas av de på seinhøsten 2004. Det finnes også Y-stykker med spjell så du kan velge om lufta skal gå i det ene eller andre røret. Jeg skal ha et slik i båten min, det er greit å kunne styre varmen der du har mest behov for den.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Hallo Ellen Marie

 

NorPart

Har mye, fant ikke det du spurte om på web`en dems men ring dem de har helt sikkert en løsning!

 

Å formen etter helga?  :blush:   hehe! (intern)  :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

 

he he, formen kommer seg nå, men det tok tid. åsså absinth, da gitt :puke:

 

gav opp å finne noe ferdig, så jeg bestilte et t-stykke hos blikkenslager Hegna. Henter om etpar dager.

 

 

kaffen klar i morra?

M/Y Ellen Marie

Redigert av M/Y Ellen Marie (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...