jepp. Startet 7.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2012 Hei. Jeg har en Yanmar LP 315hk fra 2004 kjørt 600timer. den var litt treg i sommer å starte, men den startet etter litt. Når skulle jeg kjøre den i kjøle veske i dag startet den ikke. Noen som har noen tips? Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 7.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 Hei. Jeg har en Yanmar LP 315hk fra 2004 kjørt 600timer. den var litt treg i sommer å starte, men den startet etter litt. Takk for hjelpen Hei. Jeg vet jo ikke hva du normalt gjør med motoren din, men jeg har en Yanmar 4LH-HTE den starter veldig lett. Men jeg oppdaget etter at jeg instalerte nytt forfilter med vannutskiller at det er utrolig mye vann i dieselen. Jeg fyller i 25 l kanner på statoil som har stor omsettning av avgiftsfri diesel, og skulle derfor tro at den ikke inneholder kondens. Alikevel må jeg tappe av glassbeholderen på filtret etter at jeg har brukt ca 60-70 liter. Så derfor; Kan det væreat du har mye vann i filtret ditt som gjør at den er treg å starte? Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 7.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 Det kan være luft i systemet, feil ved gløding, tett filter, lav spenning på batteriet etc. Kan også være brennstoffpumpe eller dyser. Disse motorene skal normalt sett starte lett. Begynn feilsøkingen i den enkle enden. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 7.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 Kan være lekkasje i dieselslanger fra tank til motor. Hvis dette er over tanknivået renner dieselen tilbake, og motoren får mest luft... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.