kentm Startet 8.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2012 hei har en volvo penta 21a som lekker i van i exosen.hvor kan jeg få bestil pakninger til den motoren? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 8.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 Hvor i landet bor du? RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
kentm Svart 8.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 jeg bor i telemark kragerø Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 8.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 La-sa motor i Oslo. Volvo penta/Ringstad i Fredrikstad... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2012 Kommer an på hvor det lekker, kan du gi en nærmere beskrivelse? Bilde? Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2012 jeg må ha av exosen for det er en sprekk i den. da lurte jeg på di paknigane mot fersvan kjølen Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 9.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2012 I følge Volvo Penta, kan du kontakte "Marina Service" i Kragerø. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Kaptein Hansen Svart 9.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2012 Grimstad baadsenter skaffet meg repsett til sirkulasjonspumpe. Motor var md21b. Dette var i fjor høst. Sitér dette innlegget Link to post
Bateman Svart 9.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2012 Framnæs maritime, Sandefjord. VP autorisert. Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.