Jonas78 Svart 25.November.2012 Link til dette innlegget Svart 25.November.2012 Det ser ut som de også bare hadde to meters versjonen. Jeg tengte det var greit å kjøpe den på tre meter når jeg først var i gang... Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Roger jo Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 (redigert) Finner heller ikke 3m noen steder. Hva om alle skriver til flak@flak.no og ber de skaffe. Eller det blir mere trykk når alle maser på sin forhandeler Du finner liste over våre største forhandlere under menyen "Forhandler". http://www.flak.no/index.php?expand=1&show=1&topmenu_2=1 Redigert 26.November.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Arvid_A Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Jeg kjøpte også lang julegave (2m) på Seatronic sist fredag. De hadde mange igjen da. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 (redigert) Finner heller ikke 3m noen steder. Hva om alle skriver til flak@flak.no og ber de skaffe. Eller det blir mere trykk når alle maser på sin forhandeler Du finner liste over våre største forhandlere under menyen "Forhandler". http://www.flak.no/i...w=1&topmenu_2=1 Usikker på hva du mener ift å maser på Flak. De har den heller ikke. Men mulig jeg misforstår deg og de er importør? Jeg kjøpte også lang julegave (2m) på Seatronic sist fredag. De hadde mange igjen da. Det er vel den korte... ihvertfall ikke den lengste utgaven :-) Redigert 26.November.2012 av Jonas78 (see edit history) Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
lippert Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Ikke så lett å se om de sender til Norge, men de har i alle fall 3 meter versjonen i sortimentet. http://www.rochemarine.co.uk/products/Robship-Hook-%26-Moor.html Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Free Lillehammer Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Det er mulig 3m utgaven ville være bedre enn 2m som fremdeles er i handelen. Som nevnt har vi ikke tatt i bruk vår enda. Når vi likevel syntes lengden var passe, var det fordi båtshaken ombord er omtrent samme lengde og jeg kan ikke si at jeg har savnet en ekstra meter på den. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Det er vel den korte... ihvertfall ikke den lengste utgaven :-) Nei, men sett i sammenheng med tradisjonelle julegaver hos oss, er den ganske lang... Jeg brukte forøvrig samme resonnementet som "Fargo Lillehammer". Tror 2 m holder! Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Antar også at 2m holder, får jo en meter ekstra om en strekker ut armene i tilegg . Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Ser ut som om noen ikke har fått med seg hele poenget med 2m og/eller 3m versjonen..... 3m versjonen er kun 1,5m når den er sammenslått, og er da mye letter å stue bort i båten (i alle fall i min båt) 2m-versjonen er 2m hele tiden ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 (redigert) 2m-versjonen er 2m hele tiden ;-) Nei, 2m finnes i 2 versjoner, en fast på 2m og en teleskopisk 1,15-2m. Jeg kjøpte 2m teleskopisk, så ingen nytte av å ha 3m teleskopisk. Se produsentens sider. Redigert 27.November.2012 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Hmmm, kaskje jeg har 3m versjonen likevel. Har ikke målt men den har teleskop fuksjon som kan dras ut. Sitér dette innlegget Link to post
Frode Stiansen Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Jeg var på jakt etter denne saken her om dagen i Bergensområdet. Viste seg at Bestmarin ikke får inn denne før til våren igjen.... jaja, bare å smøre seg med tålmodighet! Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Ser du kom meg i forkjøpet Mix, men tror nok det var 2m vesjonen jeg kjøpte. Selger solgte den som det, og jeg beltalte prisen for en 2m og ikke en 3m som er dyrere. Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Jeg kjøpte 2 stk. på Bestmarin i Bergen for ca. 2 uker siden, en til meg selv og en i Julegave. Om denne er så ettertraktet som det kan se ut som, burde levrandøren få fingen ut. Det er jo snart Jul. Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Nei, 2m finnes i 2 versjoner, en fast på 2m og en teleskopisk 1,15-2m. Jeg kjøpte 2m teleskopisk, så ingen nytte av å ha 3m teleskopisk. Se produsentens sider. Se det....det hadde de ikke på Bestmarin i Haugesund....der var 2-meteren 2m hele tiden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Det ser ut som Hook&Moor har fått bein å gå på. Hustvedt skulle vel snart hatt provisjon av salget. Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Det ser ut som Hook&Moor har fått bein å gå på. Hustvedt skulle vel snart hatt provisjon av salget. Snakker vi her kløktig markedsføring? Har kjøpt både dette produktet og en DD8L etter omtale på BP? Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Er der jeg og, utenom at jeg ikke har funnet tremetersversjonen... Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
MajorAndy Svart 25.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2012 Sandelig om ikke julenissen var forbi med en sådan i dag! Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 25.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2012 Her i stuen også! Det ble dog bare en liten tegning av 3 meters versjonen siden ikke den var så lett å få tak i. Får scanne nettbutikker og se hvilken som får den inn først! Mvh Jon Andreas Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Arvid_A Svart 25.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2012 Også her hadde nissen forstått meldingen! Sannelig lå ikke 'tryllestaven' innerst under treet ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Hei! Jeg har vært i kontakt med Rochemarine i England, og de har 3 metersversjonen for 99 pund. De tar 7,5 pund for å sende til Bergen, uavhengig om jeg bestiller en eller ti. Om noen bor i Bergensområdet, kan jeg gjerne bestille flere når jeg først er i gang. Jeg sender bestillingen min om to dager, så om noen er interessert kan jeg gjerne ta med noen ekstra i bestillingen. Mvh Jon Andreas Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Seewolf Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Hei Jon Andreas, hadde vært fristende det men det blir vel litt for mye styr når du bor i Bergen og jeg i Stavanger området. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Jeg har to-meter versionen i teleskopisk. Jeg må sige, at jeg tror at tre meter versionen bliver svær at bruge. Den er ret tung og allerede svær at styre fuldt udtrukket i to meter. Man skal være ret præcis i motorikken for at få selve gennemføringen af rebet til at fungere. Efter min bedste overbevisning er to meter rigelig lang for mig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.