Jump to content

Kjøpt meg ny båtshake med en fantastisk funksjon :-)

Hustvedt

Recommended Posts

Til å begynne med tenkt jeg att vi hadde kjøpt katta i sekken.. fikk den ikke til å fungere riktig. Den ville ikke svinge ringen rundt ved drag kun ved skyv. Derfor blei den bare lagt vekk. I slutten av mai fikk jeg prøve en annen av en i havna og denne var jo enkel å bruke, akkuratt som på youtube filmen jo.

En kjapp tlf til seatronic der vi kjøpte den, de hadde aldri hørt om noe problem med hook and moor båtshaken. Fikk beskjed om å komme inn med den. Satte oss i bilen og inn til seatronic bar det. De testen den en gang, gikk bare å fant en ny som fruen fikk teste og den var det ikke noe problem å bruke. Så vi byttet bare, ikke noe mere med det. Takket for god service og reiste tilbake.

Etter dette brukes den hver gang vi ligger med bøye fortøying, veldig enkelt å gå ut igjen når en slipper å tenke på å avkroke i vind.

Angrer ikke ett sekund nå. Kjempe fornøyd.

• 4 år senere...

Løfter denne er alle like fornøyde enda.

Min gikk tregere og tregere uansett hvor mye jeg vasket og smørte den opp. 

Fikk nytt hode og  virker som i reklamen.

Slik ser den ut innvendig.

DSCN9915.JPG.951b43c8364a8a444bb626d99a414f1c.JPG

Rengjøres slik.

If you notice friction flush with fresh water and lubricate with WD40.

59a04f6810f47_HookMoorLubrication(1)-page-001.jpg.f5d75e665bd5e4c9f691c781c73956ab.jpg

Redigert av Roger jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...