ray Svart 19.August.2013 Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Til å begynne med tenkt jeg att vi hadde kjøpt katta i sekken.. fikk den ikke til å fungere riktig. Den ville ikke svinge ringen rundt ved drag kun ved skyv. Derfor blei den bare lagt vekk. I slutten av mai fikk jeg prøve en annen av en i havna og denne var jo enkel å bruke, akkuratt som på youtube filmen jo. En kjapp tlf til seatronic der vi kjøpte den, de hadde aldri hørt om noe problem med hook and moor båtshaken. Fikk beskjed om å komme inn med den. Satte oss i bilen og inn til seatronic bar det. De testen den en gang, gikk bare å fant en ny som fruen fikk teste og den var det ikke noe problem å bruke. Så vi byttet bare, ikke noe mere med det. Takket for god service og reiste tilbake. Etter dette brukes den hver gang vi ligger med bøye fortøying, veldig enkelt å gå ut igjen når en slipper å tenke på å avkroke i vind. Angrer ikke ett sekund nå. Kjempe fornøyd. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
All In Svart 19.August.2013 Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Kjøpte 3meter, men har ikke fått brukt den enda Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 19.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Jeg har brukt den hver gang vi er på tur....og nesten hver gang er det noen som ikke har sett en slik og blir mektig imponert av hvor enkel den er å bruke :-) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 19.August.2013 Link til dette innlegget Svart 19.August.2013 Nemlig. Jeg har trigget flere kjøp av denne i sommer :-) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Jeg har byttet en til nå av Hook&Moor båtshakene. Den gikk i "oppløsning" første gang den var i bruk. Den nye tør vi nesten ikke bruke.... Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 25.August.2017 Link til dette innlegget Svart 25.August.2017 (redigert) Løfter denne er alle like fornøyde enda. Min gikk tregere og tregere uansett hvor mye jeg vasket og smørte den opp. Fikk nytt hode og virker som i reklamen. Slik ser den ut innvendig. Rengjøres slik. If you notice friction flush with fresh water and lubricate with WD40. Redigert 25.August.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hustvedt Svart 25.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2017 Min fungerer like bra enda (jeg som starta tråden). Jeg bruker den stort sett hver gang jeg fortøyer i en havn. Jeg får lite og ingen hjelp fra "matrosen" så jeg gjør stort sett alt selv. Hadde ikke klart meg uten denne.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.