koh Startet 8.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2012 Hei ! Slik har det gått med rekka på dykkebåten vår. Jeg lurer på om noen kan fortelle hva slags materiale det er i dette røret. Det har vært brukket en stund, men det er ikke antydning til rustdannelse. Kan det være zink ? Kan det i såfall sveises med vanlige elekroder ? Ser ut som om det er sveiset tidligere på andre steder, men jeg aner ikke hvordan. -ko Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 8.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 Kansje det er aluminium. Sitér dette innlegget Link to post
Stiffler Svart 8.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2012 Ser ut som aluminium ja. Sent from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Bircwood Svart 11.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2012 Det ser ut som aluminium og det lar seg sveise av en som kan det.Du må kanskje skjøte inn en liten bit da det må være helt rent i sveisefugen før sveising og da må det slipes bort det som er tæret,men det kan jo fylles med sveis og slipes ned etterpå.Snakk med noen på et sveiseverksted så er jeg sikker på det går bra å fikse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.