Terjefr Startet 10.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2012 Hei. Jeg har en Scand Classic AV 25fot 1986 modell, hvor malnummer på kalesjen er falmet vekk. Er det noen som har dette nummeret?? Og eventuell tips om gode rimelige kalesjer til denne?? Terje Fredrisen Arendal Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 10.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2012 du bør endre overskriften før tråden blir stoppet. les reglene Kommentar fra moderator: Ja, etter reglene skulle emnet vært stengt.Det er, og har i har i årevis vært, et ubesvart mysterium for moderator hvorfor så mange tilsynelatende ser det som et mål å lage en så kort, og gjerne kryptisk, emnetittel som mulig. Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
puddingen Svart 10.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2012 (redigert) Alf Hansen i Trondheim veit alt om dette ! Til min "Dassic" betalte jeg 9300 kr ferdig tilsendt med ekstra strikker og Norgesknapper , riktignok fikk jeg 10 prosent vinterabatt , men uten å prute.. Redigert 10.Oktober.2012 av puddingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 10.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2012 Gå inn på hjemmesiden til http://www.hansenprotection.no (gamle Helly Hansen) så finner du kalesje til båten der, send inn en pris forespørsel så får du nok svar i morgen Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
-Balder- Svart 10.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2012 hansen protection har vel også 10% rab i disse dager og dem sitter på det meste av orginal maler Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.