rukl Startet 10.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2012 Jeg driver og tar diverse vedlikehold på min Rana 17, og Mercury 35 hk motor (1988 mod). Er det noen som har tips til hvordan få løs propellen? Bolten og låseskive er fjernet, det gikk greit. Det ser ut som om det er en annen skive som sitter fast på akslingen foran propellen, den lar seg ikke rikke. Hvor mye makt kan jeg bruke? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2012 spray med rustløser og la stå over natta om du ikke allerede har gjort det Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Bearded Beast Svart 10.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2012 fram med tersen slik ikkje akslingen får juling Sitér dette innlegget Link to post
rukl Svart 15.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2012 Jeg tok frem tersen, men den rikket seg ikke. Problemet løste seg heller ikke ved bruk av varme, slik at gummien brant opp. Klarte da å rikke den ca 7 cm, men der stoppet det. Frem med vinkelsliper, dele propellen, og endelig løsnet det. Moralen bør være: skru av propellen og smør med grease hver høst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.