Sauen Startet 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2012 Har en skarp vinelyd i tuboen på min mercruiser 4.2 l 300 hk 2005 mod. Er dette normalt eller hva må gjøres med denne løpet av vinteren? Legger ved en link til video på YouTube. Tar imot innspill med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Det er ikke bare dynamostøy gjennom radio da? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Shiny Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Har hatt noe av samme lyd på min 4,2 320 siden ny. Ikke fullt så markant som du har ved 3000, mulig mikrofonen fanget lyden ekstra godt. Får noe som heter Air silencer kit til disse i USA. Husker ikke firma. Mener Lekang kan skaffe noe liknende her hjemme. Luftfilter løsningen på disse skaper en luft/resonans lyd mere enn løsninger med tett filterboks og rør inn. Ville ikke vært bekymret. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
sap_2000 Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Lyden høres normal ut, men det må være lite støydemping i motorromet? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Sauen Svart 11.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Takk for svar. Lyden kommer ikke fra radioen, den kommer fra motoren. Lyden er faktisk høyere i virkeligheten enn hva det kommer frem av videoen. Så dere mener att jeg ikke behøver en service på denne turboen i vinter? Motorromet kan helt sikkert trenge bedre støydemping. Forøvrig så er motoren gjort om til 320 hk og der etter tunet opp til 380 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.