stianandre10 Startet 11.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2012 Hei Jeg sliter med min sabb 10hk, den starter og går når den er i "fri", den sviver også greit når jeg kjører med halv speed. men når jeg har fult pådrag stopper den etter 10sek. den starter med engang igjen men da er den i "fri". Noen som har opplevd dette? Det må ha noe med diesel tilførselen å gjøre regner jeg med. har sjekket etter lekkasjer og det er greit.dysa spruter også fint Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 11.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2012 Jeg hadde tilsvarende trøbbel et år, hadde skrudd krana til tanken helt igjen på høsten, og hadde tydeligvis ikke åpnet nok da båten gikk utpå neste vår. Fikk lignenede symptomer som dine, men det løste seg da jeg skrudde krana til full åpning (selv om jeg var rett for at proppen skulle dette ut, men det holdt). Har siden prøvd det samme for å være sikker, og SABBen er ganske så følsom for å få nok diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.