Jesp98 Startet 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2012 Hvor motor kan jeg ha på båten min som er en askeladden 2210 14 fot? Har en 15hk motor på den nå. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 (redigert) Det står på skilet bak. Max 15 hk. sakset fra et blad : Vi brukte båten til test av 9,9 hk. påhengere, og den sprekeste av påhengerne klarte å få båten opp i over 20 knop med en mann ombord. Med to personer logget vi like i overkant av 17 knop. 9,9-hesteren passer godt til båten Redigert 12.Oktober.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jesp98 Svart 14.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 ok, takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 9,9 er litt lite til den båten, den båten som ble brukt i testen var spell ny. Nye båter går som kjent bedre enn de med noen år på baken.. Ville ikke hatt mindre enn 15 hk på den hvis du skal ha en planende båt.. Første båten min var en slik og den stod 25 hk på før eg kjøpte den.. Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Bestyreren Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 Hadde nevnte type båt for noen år siden da var det en 20hk yamaha på den dette fungerte bra , men er noe knrapp om en svinger mye i full fart. Den flyter på en måte opp på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.