taunus Startet 12.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2012 Er det noen som vet hvor det er mulig å tappe ned frostvæsken på en TAMD 30a. Har ikke instruksjonsbok og har nå lett litt etter en tappeskrue på ferskvannsiden. Men den finner jeg ikke. :cool: Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2012 Du har 2 tappeskruer for dette. Den nederste skal brukes. Du finner den på styrbord side omtrent rett under innsuget til turboen. Du kjenner tappepluggen om du ikke ser den. Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 12.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2012 Takk for svar, stb side har fem cm klaring. Men under turboen burde det gå ............... Tok opp båten i dag på grunn av at første frostnatta var her om dagen.... Kollega på jobb spurte hvorfor jeg tok opp båten midt i sesongen....ha-ha jeg skylte seff på kjerringa.... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2012 hehe, godt å ha den på land når høststormen kommer ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.