S/Y Emma Startet 15.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2012 Vi må ha ein ny kartplottar til båten vår, og ser vårt snitt til å ønske oss ein til jul frå slekta Det er eit mylder å velge i, så kanskje nokon her kan anbefale ein god? Har sett litt på Raymarine som leverer mykje ekstrautstyr ein kan kople til. I første omgang treng vi berre kartplottar (ute), men det må vere mulegheit til å supplere med radarantenne i ettertid. Prisen vi håper å bruke på plottar er ca 10.000,- eller der omkring. Tips? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Kenneth 81 Svart 15.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2012 Se mitt innlegg i denne tråden for litt info om Raymarine e7 og Raymarine radar: Liten radar komplett m/skjerm... forslag? Bare spør ivei hvis det er noe du lurer på Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Euklid Svart 15.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2012 Om det er denne som er planlagt brukt på langtur er et ikke helt uvesentlig moment priser og tilgjengelighet av sjøkart, er systemene krysskompatible nok til at alle løsninger er like kurante/ukurante på jordomseiling? For min egen del tror jeg iPad blir løsningen på grunn av kartpriser -- ca 3000 for hele verden med Navionics. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.