Hällestrand Startet 15.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2012 Har kjøpt en eldre FRAM 21 med det jeg har forstått er en SABB 10 HK G. Utfordringen er at motoren mangler MOTORSKILT, slik at jeg ikke har noe motornr ol som jeg antar jeg trenger ifm registrering. Noen som vet om det er mulig å få tak i et slikt skilt. Har ikke fått respons fra fabrikken i Bergen ifm spørsmål om bistand ifm dette. Takknemlig for alle råd og hint. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2012 Hvis du ikke vet serienummeret på motoren kan du jo ikke godt skaffe et nytt? Ta nå og sjekk med båtregistereret først og fremst, det er slett ikke sikkert at det manglende skiltet representerer noe problem.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.