JRK Startet 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2012 Hei, Glomex Tv-Antenne Compact lever både med og uten Uten Bypass. Hva er forskjellen? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Hei. Forskjellen er at en kan koble forbi forsterkeren dersom signalet er så sterkt at det kan overstyre forsterkeren. Ellers er det vel å bemerke at det bare er den største antennen på 37cm i diameter som har denne funksjonen. Den mindre på 25cm har ikke dette. Og generelt, etter mange tilbakemeldinger her på forumet, er den største av disse antennene flere hakk bedre når signalet er svakt som det er mange steder langs kysten. Jeg skulle gjerne byttet ut min Glomex på 25cm med den på 37cm. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JRK Svart 16.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Tusen takk Lars Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 (redigert) Den Glomexen som heter Polaris er etter min erfaring bedre enn de tradisjonelle ufoene Om av interesse har jeg en pent brukt Glomex ufo antenne liggende på loftet - 37 cm med forsterker og coaxial. Kan sikkert selges rimelig. Har sått i båten min - men nå byttet med Polaris Er vel omtrent som denne http://www.seatronic.no/antenner-tilbehor-tv-c-56_130/tv-antenne-glomex-37cm-p-279 Redigert 16.Oktober.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Perih Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Trenger antenne, så jeg er i alle fall interessert. Pris? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Halv pris av ny tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Jeg har en 25cm (dvs uten bypass) med mastefeste til salgs. Den har ikke vært montert, kun koblet til inne i båten. PM hvis interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.