RuneNilsen Startet 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2012 Hei Jeg er ny her inne, har nettopp kjøpt meg en båt som jeg ikke vet hvilket merke den er eller type. Den har et regnummer men de på småbåtregisteret sa at det ikke var registrert noe på det nummeret da forige eier ikke ville være med inn i det nuye systemet. Den har en Veritas godkjenning men på Veritas så har de bare arkiv i papirformat og de var ikkevillig til å gå der å leite om jeg ikke betalte godt. Hvordan kan jeg da få vite båtmerke og type? Har bilder og mål av båten om det kan hjelpe, er en 17 ft daycruiser. Håper noen kan gi meg et svar på hvor jeg kan finne dette ut. Sitér dette innlegget Link to post
Stjerneglimt Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Legg ut bilder her så får du raskt svar! Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
RuneNilsen Svart 16.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Heei Var der inne og så, fant ikke noen steder jeg kunne poste. Har lastet opp bilder her om noen kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 (redigert) når du lastet opp bildene fikk du en link på hvert bilde. Trykk på bildeknappen (til venstre under det gule smilefjeset) og lim inn linken til bildet der... Bildeknappen er der når du skriver innlegg. Redigert 16.Oktober.2012 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
ibizafan Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Last opp et bilde av båten eller si meg hvor båten din ligger så kan sikkert hjelpe de å finne ut vilket merke den er. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
RuneNilsen Svart 17.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Her er bildene jeg har av den nå, gi en lyd om dere trenger bilder fra andre vinkler. Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 (redigert) Kavaler 510, Laget på Eide av Kjøl Stein og Plast en gang på -70 tallet. Redigert 17.Oktober.2012 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RuneNilsen Svart 17.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 (redigert) Hei Har nå kotrollmålt båten og den er bare 15 fot og ikke 17, kan det være en Kavaler 445 ? Redigert 17.Oktober.2012 av RuneNilsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 ja de er en kavaler 445 . Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Porsche Svart 18.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 (redigert) Hmm, synes ikke dette ligner på de 445 jeg har sett. Her er noen eksempler. Tør ikke banne på at det er korrekt, sikkert noen som kan bekrefte/avkrefte dette. Her er en Kavaler 445: Her er en Kavaler 510: Redigert 18.Oktober.2012 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 18.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 En kompis har en Kavaler 445,liten filmsnutt her uten thrust hub Sitér dette innlegget Link to post
RuneNilsen Svart 18.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 ja den ligner nok mest på en 510, skal poste noen fler bilde i morgen så kan dere få et bedre intrykk. Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 18.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 En kompis har en Kavaler 445,liten filmsnutt her uten thrust hub Denne modellen har jeg sett omtalt som Kavaler 444...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.