SIR DAY Startet 17.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2012 Har en 26 fots langkjølt seilbåt av mahogny, veier ca 3,5 tonn. Siden innenbordsmotoren ikke har vært helt til å stole, på har jeg hatt en "kremvisper" bakpå: 6 hk Suzuki fra tidlig dette tusentall. Denne har vært brukt på en 15 foters landstedsbåt, og til det fungerte den fint. Når jeg har kommet i fart gir motoren meg ca 5 knop ved nesten full pinne, mens det bokstavelig talt "koker" av skum bak, virker som det er helt vanvittig feil stigning her ja. Har lett på nettet etter mer egna propell, kanskje en variabel så jeg også kan bruke den på en planlagt innkjøpt gummibåt. Noen der ute som vet?!! Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
ivar Svart 17.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2012 Motor leverandørene har ofte "high thrust" propeller til dette formålet, så snakk med nærmeste suzuki forhandler Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.