allar Startet 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2012 Skal montere brakett til manuell teinehaler i en Pioner Supersport. Problemet er å få festet de gjennomgående boltene(6 stk), da det ikke er mulig å komme til på "undersiden" av skroget... Noen som vet om det kan fungere med selvborende skruer rett i plastskroget? Evt. andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Hva med å få "sveist" på en monteringsbrakett i rett plastmateriale.. (Er vel PE?) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Lazyjack Svart 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Blindmutter er vel ofte svaret dersom du ikke kommer til på baksiden. Om det blir kraftig nok uten bakplate i ditt tilfelle vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 22.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2016 Fikk du til noe? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2016 Jeg har gjort en tilsvarende montasje på vår Steady 460. Legg ut noen bilder av båten og utstyret du skal montere, så får du nok noen flere kontrete tips. Jeg ville uansett ikke skrudd eller tatt hull i skroget! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dieselfan Svart 22.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2016 Jeg ville brukt syrefast paraply anker i M8 eller M10. Hva er dimensjonen på skruene som følger med braketten. Dersom godset er mer enn 10mm kan du vurdrere Helicoil, det fungerer forbausende bra i polyetylen Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 23.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2016 Har en dørkplate som kan monteres på borer aldri opp i skroget. Men har ikke kjøpt utstyr enda men er ute etter tips på hvordan det monteres. Men takker for tips båten er en 17 pioner touring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.