Jump to content

Hva koster det å bo i båt på Aker Brygge i Oslo?

Brumm

Recommended Posts

Hahaha... La meg tenke.. Aker brygge-Sandefjord, aker brygge-sandefjord. hmmm For meg er det et enkelt valg.

Det er definitivt forståelig at det koster tre ganger så mye. Se bare på landprisene i området. Dessuten er ting relativt på stell med vintervann, vask og dusj, samt muligheter for service.

På den annen side så pågår det egentlig en konflikt om marinaen på aker brygge da. Og man kan risikere at hele greia forsvinner rett over nyttår. http://www.nenyheter.no/39276

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Boligprisen er for meg totalt uinteressant.

Var egentlig strømprisen jeg reagerte mest på. Vi betaler markedspris +10 øre pr.kw.

Vintervann? selvfølgelig.

Dush og vaskemaskin? Desverre ikke mulig i år. Men den muligheten har alle vi som bor her, mulighet for ombord

200 meter til sentrum og kjøpesenter

25 meter til nærmeste Restaurant. 50 meter til neste

50 meter til Første bar.

100 meter til fiskehandler og utmerket fiskerestaurant.

150 meter til første Dagligvarehandler.

100 meter til Colorline

800 meter til jernbane

5km til International flyplass.

Men selvfølgelig, vil man betale 3 ganger mer for å bo i Oslo og for å kunne skryte av at en bor på Aker brygge, så vel bekomme.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...