Havardfred Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 jeg har sett på en rib på 335cm. etter litt tenking bestemte jeg meg for å kjøpe en litt lengre modell. denne er 350cm men ikke noe bredere. den veier litt, men ikke mye mer. tror dere at det hadde vært vanskeligere å fått 335en i plan en 350en? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 Angående stopper på småmotorer så kjører jeg konsekvent uten. Tror det har spart propell og undervannshus noen ganger når jeg har kakket nedpå. Sjeldent jeg bakker så hardt at det er noe problem, men heller ikke noe pes å legge en hånd bak på motoren når jeg bakker for å holde den nede. Med motor uten gear så blir det litt værre skjønner jeg... Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 14.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Havardfred skrev On 12.6.2013 at 15.40: jeg har sett på en rib på 335cm. etter litt tenking bestemte jeg meg for å kjøpe en litt lengre modell. denne er 350cm men ikke noe bredere. den veier litt, men ikke mye mer. tror dere at det hadde vært vanskeligere å fått 335en i plan en 350en? Jeg tror det er lettere å få en 335 i plan enn en 350 pga vekten, men nå tipper jeg bare... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.